Laddar Evenemang

« Alla Evenemang

• Detta evenemang har redan ägt rum.

#viklättrar Bohuslän

25 september, 2021 - 26 september, 2021

Svenska Klätterförbundets nationella träff byter skepnad och får ett förändrat fokus. Under #viklättrar Bohuslän, som arrangeras 25-26 september, ses vi i Brodalen. Alla är välkomna, oavsett ålder eller kunskapsnivå. Kom och klättra med oss!

Foto Pim Shaitosa

Kända som okända klättrare bjuds in för att umgås, äta middag och testa Bohusläns grymma klippor. Precis som under tidigare nationella träffar finns möjlighet att diskutera klubbarnas utmaningar och annat aktuellt. Kansliet och styrelsen är på plats och ser fram emot dialog. Det blir givetvis även clinics, fika och annat roligt, bland annat en klätterloppis med möjlighet att sälja och köpa utrustning.

–> Anmäl dig HÄR.

Träffen arrangeras i samarbete med Bohusläns klätterklubb. Vi samlas lördagen den 25 september på Villa Bro i Brodalen. Boende bokar deltagarna själva, förslagsvis på just Villa Bro eller på Häller Klättercamping.

Alla är välkomna, medlemmar som icke medlemmar. Tillhör du den senare gruppen väljer du Svenska Klätterförbundet som ”klubb” vid anmälan.

Förbundskansliet jobbar på ett digert program, som presenteras i detalj i slutet av sommaren.

Hoppas vi ses!

Start: