Laddar Evenemang

« Alla Evenemang

• Detta evenemang har redan ägt rum.

Examination inomhusinstruktör

2 oktober, 2021

2500 SEK

Förkunskapskrav: Se normer. OBS! Den nya gällande normen från 1 september gäller.

Ansvarig examinator: Martin Meyerman

Norm för inomhusinstruktör finns publicerad på Klätterförbundets hemsida. Observera att samtliga förkrav som presenteras i dokumenten ska vara uppfyllda innan du kan anmäla dig. Skicka in dokumentation på uppfyllda förkrav och betalning i samband med anmälan. Skicka in dokumentation om förkunskaper till eva.rimnas@klatterforbundet.rf.se.

Anmälan

Anmäl dig här. Sista anmälningsdag 1 september. Avgiften på 2500 kronor betalas vid anmälan. Din betalning bekräftar din anmälan och utgör din plats i turordningen om inte alla anmälda skulle få plats. Avgiften avser examination. Aspiranten står själv för resa, kost och logi samt den utrustning som används vid examinationen. Om du själv får förhinder efter sista anmälningsdatum kan vi endast betala tillbaka om vi kan fylla platsen med en annan deltagare, och då mot en administrationsavgift.

Datum:
2 oktober, 2021