Laddar Evenemang

« Alla Evenemang

• Detta evenemang har redan ägt rum.

Digitalt instruktörseminarium

6 oktober, 2021 - 18:00 - 21:00

300 SEK

Klätterförbundet auktoriserar instruktörer i disciplinerna inomhus, sport, klippa och is. Minst var tredje år behöver du som auktoriserad instruktör gå på ett fortbildningsseminarium i Svenska Klätterförbundets regi för att behålla din auktorisation.

Det digitala instruktörsseminariet  innefattar två stycken tillfällen á 3 tim, kvällstid med en hemuppgift däremellan. Tema kommer vara riskhantering, beslutsfattande och mänskliga faktorer vid klättring. Detta ger en aktiv licens i ytterligare 1 år. Vi kommer också försöka göra ett fysiskt seminarium i höst om pandemin tillåter.

Var: Teams, digitalt
När: 6 & 13 oktober 2021 kl. 18-21 vid båda tillfällena
Ansvarig: Oskar Brodén

Anmälan:
Anmäl dig på HÄR. Avgiften på 300 kronor betalas med kort/swish vid anmälan.

VIKTIGT – Du ska vara medlem i en förbundsansluten klätterklubb och din anmälan är inte är giltig förrän anmälningsavgiften är betald. Sista inbetalningsdag  6 september 2021. Ingen återbetalning vid avbokning efter anmälningstidens slut.

Har du frågor hör av dej till eva.rimnas@klatterforbundet.rf.se

Datum:
6 oktober, 2021