Laddar Evenemang

« Alla Evenemang

• Detta evenemang har redan ägt rum.

Examination egen färdighet, klippa

25 september, 2021 - 26 september, 2021

4000 SEK

Ansvarig examinator: Martin Urby

Förkrav Se aspiranthandledning och normer för klippklätterkurser på klatterforbundet.se/utbildning/normer. OBS! Den nya gällande normen från 1 september gäller. Observera att samtliga förkrav som presenteras i dokumenten ska vara uppfyllda innan du kan anmäla dig. Skicka in din ansökan och betalning i samband med anmälan. Skicka in dokumentation om förkunskaper till eva.rimnas@klatterforbundet.rf.se

Anmälan

Anmäl dig här. Sista anmälan 25 augusti. Betalning av anmälningsavgiften på 4 000 kronor bekräftar din anmälan och utgör din plats i turordningen om inte alla anmälda skulle få plats. Får du inte plats återbetalar vi givetvis din deltagaravgift. Om du själv får förhinder efter sista anmälningsdatum kan vi endast betala tillbaka om vi kan fylla platsen med en annan deltagare, och då mot en administrationsavgift.

Start:
25 september, 2021