Laddar Evenemang

« Alla Evenemang

• Detta evenemang har redan ägt rum.

Examination för Tillämpat instruktörsskap klippa i Kullaberg

21 maj, 2022 - 22 maj, 2022

SEK4000

Ansvarig examinator: Christian Persson

Förkrav: Se aspiranthandledning och normer för klippklätterkurser på klatterforbundet.se/utbildning/normer. OBS! Den uppdaterade normen från 1 september 2021 gäller.

Observera att samtliga förkrav som presenteras i dokumenten ska vara uppfyllda innan du kan anmäla dig. Skicka in din ansökan och betalning i samband med anmälan. Skicka in dokumentation om förkunskaper till utbildning@klatterforbundet.se

Anmäl dig här.

Sista anmälningsdag är 21 april 2022. Din betalning bekräftar din anmälan och utgör din plats i turordningen om inte alla anmälda får plats. Får du inte plats återbetalar vi givetvis din deltagaravgift. Om du själv får förhinder efter sista anmälningsdatum kan vi endast återbetala om vi kan fylla platsen med en annan deltagare, och då mot en administrationsavgift.

Start:
21 maj, 2022