Laddar Evenemang

« Alla Evenemang

• Detta evenemang har redan ägt rum.

Tränarutbildning Nivå 1 – Visby Gotland/Inställd!

10 juni, 2023 - 11 juni, 2023

SEK2000

Tränarutbildning Nivå 1 – Visby, Gotland

INSTÄLLD!!!
Är du engagerad i klubbens barn- och ungdomsverksamhet? Vill du lära dig mer om klättring för unga? Öka din kunskap om träningstips, klätterövningar, gruppskapande aktiviteter, din roll som ledare och hur du motiverar de unga att stanna inom idrotten! Eller se det som en personlig utveckling – din egen klättring kommer oxå att påverkas 😉

Tränarutbildning Nivå 1 riktar sig till dig som vill vara eller redan är ledare för organiserad klättring för barn och unga.

Ur innehållet:
– åldersanpassad klättring med hänsyn till barns och ungdomars utveckling
– ledarskap och kommunikation
– skadeförebyggande träning
– upplägg av pass och termin
– idrottens organisation och stödfunktioner

Utbildningen innehåller både teoretiska och praktiska moment. Mer information kommer i välkomstbrev efter anmälan. Välkommen!

När: 10-11 juni 2023

Var: Visby Klätterklubb: Färjeleden 2, 621 57 Visby

Vad: Läs om innehållet i Klätterförbundets utbildningar här.

Förkunskapskrav: Grönt kort.

Välkommen med din anmälan  HÄR senast 7 juni 2023

I samband med din anmälan vill vi att du betalar in deltagaravgiften 2000:-, alternativt skriver vilken klubb som är ansvarig för din anmälan samt uppger en fakturaadress.

Din betalning bekräftar din anmälan och utgör din plats i turordningen om inte alla anmälda skulle få plats. Om du själv får förhinder efter sista anmälningsdatum kan vi endast betala tillbaka om vi kan fylla platsen med en annan deltagare, och då mot en administrationsavgift.

Frågor: Kontakta Eva Rimnäs, eva.rimnas@klatterforbundet.rf.se

Start: