Laddar Evenemang

« Alla Evenemang

• Detta evenemang har redan ägt rum.

Teknisk examination, klippa, Kullaberg

29 maj, 2021 - 30 maj, 2021

4000SEK
Auktoriserad instruktör

Sista anmälan:  29 april 2021

Förkrav: se aspiranthandledning och normer för klippklätterkurser på bergsport.se/utbildning/bli instruktör

Ansvarig examinator: Christian Persson

Norm för klippklätterinstruktör och Aspiranthandledning samt anmälningsblankett inför examination finns publicerad på bergsport.se/utbildning/bli instruktör.

Observera att samtliga förkrav som presenteras i dokumenten ska vara uppfyllda innan du kan anmäla dig. Skicka in din ansökan och betalning i samband med anmälan.

Din betalning bekräftar din anmälan och utgör din plats i turordningen om inte alla anmälda skulle få plats. Får du inte plats återbetalar vi givetvis din deltagaravgift. Om du själv får förhinder efter sista anmälningsdatum kan vi endast betala tillbaka om vi kan fylla platsen med en annan deltagare, och då mot en administrationsavgift.

Skicka in dokumentation om förkunskaper till eva.rimnas@klatterforbundet.rf.se

Anmäl dig här

Start: