Laddar Evenemang

« Alla Evenemang

• Detta evenemang har redan ägt rum.

Seminarium, inomhusinstruktörer (INSTÄLLT)

16 oktober, 2021 - 17 oktober, 2021

1200SEK

OBS: Detta seminarium är INSTÄLLT. Hör gärna av dig till kansliet om du vill veta mer.

Seminariet är för dig som är auktoriserad klätterinstruktör  inomhus.

Din licens är giltig i 3 år efter din examination och kräver kontinuerligt medlemskap i förbundsansluten klätterklubb. För att förnya licensen efter tre år går du på ett instruktörsseminarium, som Svenska Klätterförbundet anordnar. Har du inte haft möjlighet att gå innan din licens går ut, får den ligga vilande i två år, under vilka du inte får agera som instruktör, men går du på seminarium inom de två åren aktiverar du din licens.

Ansvarig: Oskar Ostwald, Christian Lund

Ur innehållet:
– Uppdateringar i normerna
– Pedagogik i de olika inomhusklätterkurserna
– Första hjälpen i inomhusmiljö

Anmäl dig HÄR.

VIKTIGT – Din anmälan är giltig när betalningen är gjord och du är medlem i förbundsansluten klätterklubb, samt är auktoriserad instruktör.
Sista inbetalningsdag  16 september 2021. Ingen återbetalning vid avbokning efter anmälningstidens slut.

Har du frågor hör av dej till eva.rimnas@klatterforbundet.rf.se

Start:
16 oktober, 2021