Laddar Evenemang

« Alla Evenemang

• Detta evenemang har redan ägt rum.

Ordförandenätverket: Boosta det ideella engagemanget

25 januari, 2023 - 18:30 - 20:00

Förbundet samlar regelbundet klubbarnas ordförande för nätverksträffar. Nu är det dags för 2023-års första träff.

Den här gången är ämnet ”Boosta det ideella engagemanget” och vi pratar bland annat om hur ni som klubb kan rekrytera nya eldsjälar, tränare och andra engagerade (och medlemmar, icke att förglömma). Syftet med nätverksträffarna är att dela erfarenheter, knyta kontakter och få information om viktiga händelser inom förbundet.

När? 25 janauri, 18.30-20.00
Var? Via Zoom. Innan mötet behöver du skaffa ett konto. Det är gratis och lätt ordnat via zoom.us/signup.
För vem? Klubbordförande eller en ersättare från styrelsen

Träffen leds av förbundets ordförande Lollo Blomberg och generalsekreterare Emma Borggrén-Franck. Kontakta gärna verksamhetsutvecklare Nadia Bazydlo med eventuella frågor.

Länk till mötet distribueras via e-post.

Datum:
25 januari, 2023