Laddar Evenemang

« Alla Evenemang

• Detta evenemang har redan ägt rum.

Instruktörsseminarium

4 mars, 2021 - 18:00 - 21:00

300SEK
Auktoriserad instruktör

Instruktörsseminarium våren 2021
Seminariet är nu fulltecknat. Du kan fortsatt anmäla dej men hamnar då på vår reservlista.

Klätterförbundet auktoriserar instruktörer i disciplinerna inomhus, sport, klippa och is. Minst var tredje år behöver du som auktoriserad instruktör gå på ett fortbildningsseminarium i Svenska Klätterförbundets regi för att behålla din auktorisation.

I rådande pandemitider gör vi nu ett digitalt möte som innefattar två stycken tillfällen á 3 tim, kvällstid med en hemuppgift däremellan. Tema kommer vara pedagogik. Detta ger en aktiv licens i ytterligare 1 år. Om det är möjligt ur pandemisynpunkt anordnas ett mer fysisk seminarium till hösten.

Var: Teams, digitalt
När: 4 & 11 maj 2021 kl. 18-21 vid båda tillfällena
Kostnad: 300 kronor. Betalas till Klätterförbundets vid anmälan, faktura.

Anmälan: Seminariet är nu fulltecknat. Du kan fortsatt anmäla dej men hamnar då på vår reservlista.
Anmäl dig på HÄR.
VIKTIGT – Du ska vara medlem i en förbundsansluten klätterklubb och din anmälan är inte är giltig förrän anmälningsavgiften är betald. Sista inbetalningsdag  4 april 2021. Ingen återbetalning vid avbokning efter anmälningstidens slut.

Har du frågor hör av dej till eva.rimnas@klatterforbundet.rf.se

Datum:
4 mars, 2021