Laddar Evenemang

« Alla Evenemang

• Detta evenemang har redan ägt rum.

Instruktörsseminarium Falun/Inställt

7 maj, 2022 - 8 maj, 2022

SEK1200

Nytt höst seminarium finns för anmälan: 19-20 nov i Falun längre ner i utbildningskalendern.
Seminariet är för dig som är auktoriserad klätterinstruktör (inomhus, sport, klippa, is).

Din licens är giltig i tre år efter din examination och kräver kontinuerligt medlemskap i förbundsansluten klätterklubb. För att förnya licensen efter tre år deltar du i ett instruktörsseminarium som Svenska Klätterförbundet anordnar. Har du inte haft möjlighet att gå innan din licens går ut, får den ligga vilande i två år, under vilka du inte får agera som instruktör. Är du med på ett seminarium inom de två åren aktiverar du din licens.

Ansvarig: Christian Lund & Jens Åström

Ur innehållet: Fördjupning i de nya normerna
Träningslära
Nytt i klätterutrustning

Anmäl dig HÄR.

VIKTIGT! Din anmälan är giltig när betalningen är gjord. Du måste vara medlem i förbundsansluten klätterklubb och vara auktoriserad instruktör. Kolla gärna ditt medlemskap INNAN du anmäler dej. Tack!

Sista inbetalningsdag är 7 april 2022. Ingen återbetalning vid avbokning efter anmälningstidens slut.

Har du frågor? Hör av dej till eva.rimnas@klatterforbundet.rf.se.

Start:
7 maj, 2022