Laddar Evenemang

« Alla Evenemang

• Detta evenemang har redan ägt rum.

Examinationsförberedande kurs, klippinstruktör

16 oktober, 2021 - 17 oktober, 2021

2500 SEK

Förberedande kurs inför examination i egen färdighet för klippklätterinstruktör.

Sista anmälan: 16 september 2021

Förkrav: Hjälpinstruktör klippa och avklarad praktik. Se aspiranthandledning och normer för klippklätterkurser på vår sida med normer.

Ansvarig utbildare: Stefan Lindblom

Norm för klippklätterinstruktör och Aspiranthandledning, samt anmälningsblankett inför examination, finns publicerad på klätterförbundets hemsida. Där kan du själv stämma av dina egna kunskaper och färdigheter för att se om du skulle kunna ha nytta av en kurs.

Din betalning bekräftar din anmälan och utgör din plats i turordningen om inte alla anmälda skulle få plats. Får du inte plats återbetalar vi givetvis din deltagaravgift. Om du själv får förhinder efter sista anmälningsdatum kan vi betala tillbaka om vi kan fylla platsen med en annan deltagare, och då mot en administrationsavgift.

Om du har frågor, kontakta eva.rimnas@klatterforbundet.rf.se.
Anmäl dig här.

Start: