Laddar Evenemang

« Alla Evenemang

• Detta evenemang har redan ägt rum.

Examination inomhusinstruktör

9 oktober, 2021 - 10 oktober, 2021

4000 SEK

Förkunskapskrav: Se normer

OBS! Den nya gällande normen från 1 september gäller.

Ansvarig examinator: Joakim Tunje

Norm för inomhusinstruktör finns publicerad på klätterförbundets hemsida.  Observera att samtliga förkrav som presenteras i dokumenten ska vara uppfyllda innan du kan anmäla dig. Skicka in dokumentation på uppfyllda förkrav och betalning i samband med anmälan. Din betalning bekräftar din anmälan och utgör din plats i turordningen om inte alla anmälda skulle få plats.

Om du själv får förhinder efter sista anmälningsdatum kan vi endast betala tillbaka om vi kan fylla platsen med en annan deltagare, och då mot en administrationsavgift.

Skicka in dokumentation om förkunskaper till eva.rimnas@klatterforbundet.rf.se.

Anmäl dig HÄR. Kostnaden är 4 000 kronor och betalas vid anmälan med swish eller kort. Avgiften avser examinationen. Aspiranten står själv för resa, kost och logi samt den utrustning som används vid examinationen.

Start:
9 oktober, 2021