Laddar Evenemang

« Alla Evenemang

• Detta evenemang har redan ägt rum.

Examination inomhusinstruktör, Halmstad

24 februari - 25 februari

5000 SEK

Ansvarig examinator: Joakim Tunje
Förkrav: Se aspiranthandledning och normer för auktoriserade instruktörer på klatterforbundet.se/utbildning/normer.

Anmäl dig här.
Observera att samtliga förkrav som presenteras i dokumenten ska vara uppfyllda innan du kan anmäla dig. Skicka din ansökan och betalning i samband med anmälan. Mejla dokumentation om förkunskaper till utbildning@klatterforbundet.se.

Sista anmälningsdag är 24 januari 2024. Din betalning bekräftar anmälan och utgör din plats i turordningen om inte alla anmälda får plats. Får du inte plats återbetalar vi givetvis din deltagaravgift. Om du själv får förhinder mindre än 1 månad innan genomförandet,  kan vi endast återbetala om vi kan fylla platsen med en annan deltagare, och då mot en administrationsavgift.

Vid frågor maila: eva.rimnas@klatterforbundet.rf.se.

Start:
24 februari