Problem med klätterförbundets ”Mina Sidor”

Behöver du komma åt de rabattkoder du får som medlem i en klätterklubb? Vi på förbundet har just nu problem med åtkomsten till Mina Sidor och arbetar på en lösning.

I flera år har vi på Svenska Klätterförbundet haft våra populära rabattkoder på en låst sida där bara klubbmedlemmar kan komma in. Där har vi även haft medlemskort och försäkringsbevis.

Sidan finns fortfarande kvar, men vi vet att flera medlemmar upplever problem med att logga in. Vi beklagar detta. Problemet är att vi har en teknisk lösning som inte fungerar tillfredsställande.

Hör gärna av er till oss på kansliet om ni behöver komma åt koder eller annat.

Företräder du en klubb som använder medlemskorten för något ändamål? Kontakta gärna vår kommunikatör Janna Holmqvist. Vi vill gärna kartlägga behovet av dessa kort.