Andersson och Söderin i seniorlandslaget

Förbundskapten Reino ”Nikki” Horak meddelar att efter de fina resultaten i världscupen i Innsbruck blir Daniel Andersson och Geir Söderin landslagsmedlemmar i seniorlandslaget.
SK_logotyp_SWE
— Samtliga svenska deltagare gjorde en gedigen insats på sin första världscup denna säsong, berättar en nöjd förbundskapten.
Daniel Andersson och Geir Söderin var nära att ta sig till semifinal.
— Jag kan som förbundskapten bara konstatera att detta är för mig ett kanonfint resultat och jag kan med glädje skriva in Daniel och Geir som de två första landslagsmedlemmarna i seniorlandslaget,  fortsätter Reino.
Grymt jobbat Daniel, Geir,  Robert, Stella och Daniela och extra grattis till Daniel och Geir!

Foto: Andreas Andersson
Geir Söderin. Foto: Andreas Andersson

Läs tidigare artikel från världscupen i Innsbruck med kommentarer från Geir Söderin och Stella Plantin.

Daniel Andersson. Foto: Jonas Paulsson
Resultaten
Daniel Andersson 23/80, Geir Söderin 27/80, Robert Rundin 65/80, Stella Plantin 55/70, Daniela Ebler 55/70.