Middagen

Vi blir 200 klättrare som samlas för grillbuffé, mingel och fest på Flottsbro Värdshus. Middagen börjar 18.00.

Var, när, hur?
  • Middagen börjar vid Flottsbro 18.00. Alla gäster prickas av mot anmälningslistan och får en goodiebag med produkter från sponsorerna.
  • Dresscode: Klätterkläder. Ta gärna en varm tröja då vi tillbringar kvällen utomhus i ett stort tält.
  • Toaletter finns inomhus på Flottsbro värdshus.
  • I tältet finns 100 sittplatser. Tänk på att dela med dig av platsen till den som behöver det mest.
  • Avståndet till Häggsta är 1,5 kilometer: Promenadslinga mellan Häggsta och Flottsbro finns markerad vid vattnet. Alternativet är att gå längs vägen. Båda alternativen tar ungefär 20 minuter. Vid behov kan transport ordnas från Häggsta före middagen – kontakta personalen i klätterförbundets tält.
  • Ingen medhavd alkohol får tas med in på området.
  • Efter middagen blir det brasa, grillade marshmallows och efterhäng i Häggsta.
Kvällens middag

En smarrig grillbuffé serveras på Flottsbro värdshus under kvällen. Dessert samt dryckespaket ingår.

Dryckespaketet: Fördrink, två glas vin, öl eller alkoholfritt, samt kaffe eller te. Flottsbro har en bar öppen för den som vill köpa extra.

Sista minuten-biljetter

Har du ingen biljett? Som tur är har vi fått några avhopp, så ett par middagbiljetter är up for grabs. Köp din biljett här nu på en gång.

Söker du annan info?

På eventsidan för Sthlm Climbing Festival finns mer info. Hoppas du hittar det du letar efter.