Laddar Evenemang

« Alla Evenemang

• Detta evenemang har redan ägt rum.

Instruktörsseminarium Stockholm, Akalla

25 februari, 2023 - 26 februari, 2023

SEK1200

Seminariet är för dig som är auktoriserad klätterinstruktör (inomhus, sport, klippa, is).

Din licens är giltig i tre år efter din examination och kräver kontinuerligt medlemskap i förbundsansluten klätterklubb. För att förnya licensen efter tre år deltar du i ett instruktörsseminarium som Svenska Klätterförbundet anordnar. Har du inte haft möjlighet att gå innan din licens går ut, får den ligga vilande i två år, under vilka du inte får agera som instruktör. Är du med på ett seminarium inom de två åren aktiverar du din licens.

Ansvarig: Putte Josefsson och Alessandro Girardi

Program under arbete, men ur innehållet:
Trauma
Skadeplats
LABCDE – grundläggande patientundersökning
HLR
Okontrollerade blödningar och olika lösningar
Frakturer, ryggskador

Anmäl dig HÄR
OBS! Seminariet är fulltecknat men du kan fortsätt anmäla dej till reservlistan.

VIKTIGT! Din anmälan är giltig när betalningen är gjord. Du måste vara medlem i förbundsansluten klätterklubb och vara auktoriserad instruktör. Kolla gärna ditt medlemskap INNAN du anmäler dej. Nytt år 2023 glöm inte att uppdatera ditt medlemsskap. Detta seminarium ger en aktiv licens t.o.m 2026 år.
Tack!

Sista inbetalningsdag är 25 januari 2023. Ingen återbetalning vid avbokning efter anmälningstidens slut.

Har du frågor? Hör av dej till eva.rimnas@klatterforbundet.rf.se.

Start:
25 februari, 2023