Laddar Evenemang

5000sek
Auktoriserad instruktör

Ansvarig examinator: Håkan Hammarberg, Niklas Henriksson

Förkrav: Se aspiranthandledning och normer för sportklätterinstruktör och sportklätterkurser på klatterforbundet.se/utbildning/normer.
Observera att samtliga förkrav som presenteras i dokumenten ska vara uppfyllda och inskickade innan du kan anmäla dig. Detta är examination i egen färdighet och tillämpat instruktörsskap på 2 efterföljande dagar. Skicka in din ansökan och betalning i samband med anmälan. Skicka in dokumentation om förkunskaper till utbildning@klatterforbundet.rf.se.

Anmäl dig här.
Sista anmälningsdag är  21 augusti 2024.

Klippa i Stockholm meddelas  senare
Din betalning bekräftar anmälan och utgör din plats i turordningen om inte alla anmälda får plats. Får du inte plats återbetalar vi givetvis din deltagaravgift. Om du själv får förhinder efter sista anmälningsdatum kan vi endast återbetala om vi kan fylla platsen med en annan deltagare, och då mot en administrationsavgift.

Vid frågor maila: eva.rimnas@klatterforbundet.rf.se.

Start:
21 september