Laddar Evenemang

« Alla Evenemang

• Detta evenemang har redan ägt rum.

Digitalt instruktörseminarium

13 februari, 2023 - 20 februari, 2023

SEK300

Klätterförbundet auktoriserar instruktörer i disciplinerna inomhus, sport, klippa och is. Minst var tredje år behöver du som auktoriserad instruktör gå på ett fortbildningsseminarium i Svenska Klätterförbundets regi för att behålla din auktorisation. (gäller ej våra assisterande instruktörer)

Det digitala instruktörsseminariet  innefattar två stycken tillfällen á 3 tim, kvällstid med en hemuppgift däremellan.
Detta ger en aktiv licens t.o.m 2024 år.
Teman kommer vara:
Riskhantering, beslutsfattande & mänskliga faktorer vid klättring. Stefan Mårtensson (lavinforskare) håller föreläsning.
Nya Normer hur har det gått? Frågor?
Hemuppgift till andra tillfället.

Var: Teams, digitalt
När: 13 & 20 februari 2023 kl. 18-21 vid båda tillfällena
Ansvarig: Sami Ylinen

Anmäl dig på HÄR.
Seminariet är fulltecknat!
Avgiften på 300 kronor betalas med kort/swish vid anmälan.

VIKTIGT – Kolla gärna innan din anmälan att du är medlem i en förbundsansluten klätterklubb och din anmälan är inte är giltig förrän anmälningsavgiften är betald. Sista inbetalningsdag 13 januari. Ingen återbetalning vid avbokning efter anmälningstidens slut.

Har du frågor hör av dej till eva.rimnas@klatterforbundet.rf.se

Start:
13 februari, 2023