Vinn 1000 kronor i presentkort på Outnorth – fyll i vår enkät

Varför klättrar du? Hur länge har du klättrat? Vi på Svenska Klätterförbundet önskar svar på en enkel enkät. Du som ställer upp deltar i utlottningen av tre presentkort på Outnorth, á 1000 kronor vardera. Observera att du måste vara minst 26 år för att delta.

Svenska Klätterförbundet vill veta varför du som vuxen väljer att klättra. Foto: Emma Svensson

—> Enkäten hittar du här.

Svenska Klätterförbundet har fått stöd från Riksidrottsförbundet för att kartlägga klättring för vuxna, över 26 år.

Målsättningen är att:

• Få ökad kunskap och kännedom om förbundets och klubbarnas verksamhet för vuxna. Hur ser det ut i dag och varför?
  • Utifrån förbundets strategiska mål identifiera framgångsnycklar och hinder för utveckling av verksamhet för vuxna.

Datainsamlingen görs via en enkätundersökning och djupintervjuer i klätterhallar och på klippor.

Vi är tacksamma om du som klättrar, och är 26 år eller äldre, fyller i enkäten. Det tar bara några minuter och du bidrar till utvecklingen av svensk klättring, säger Janna Holmqvist, kommunikationsansvarig på Svenska Klätterförbundet.

Enkäten finns här. Sista svarsdag är 6 augusti. Glöm inte ange din mejladress i sista frågan för att delta i utlottningen av tre presentkort á 1000 kronor från Outnorth.

Tack för din medverkan!

Vinnarna kontaktas via e-post i augusti.